Telah Kembali Ke Singapura

Posted: December 4, 2009 in Cuti-Cuti, Uncategorized
Tags: , , ,

Alhamdulillah saya dan keluarga telah selamat sampai ke Singapura. Sampai di rumah lebih kurang jam 8 pagi. Saya ucapkan ribuan terima kasih pada sahabat-handai, teman-taulan dan pelanggan saya yang di kasihi. Kerana menunggu kepulangan saya.

Saya bercadang untuk  mula mengurut esok, tetapi kerana ada mereka-mereka yang mahu perhidmatan saya, terpaksa saya lakukan hari ini. Kesian mereka sudah menunggu agak lama, kerana sakit pinggang atau leher, serta lemah-lemah badan yang amat merunsingkan mereka.

Saya akan menceritakan pengalaman yang saya dapati di edisi akan datang Insya-Allah. Banyak yang perlu saya ceritakan. Tetapi seboleh-bolehnya akan saya cerita dengan ringkas dan padat. Terima kasih sekali lagi kerana sokongan anda yang berkekalan itu, yang menjadikan saya kuat serta gigih dalam mendalami lagi selok-belok urut mengurut ini.

Sila Lawat Lelaman:

 www.treat-cure.com     

http://saatjais.formor.com

Saat Jais - Pakar Urut

Jumpa Lagi Insya-Allah……..

Leave a Reply

