Sebelum tidur ambil sedikit minyak urut dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskan tapak tangan anda.. Jangan gunakan minyak yang panas di takuti akan mencederakan zakar Anda. Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jemari tangan dan urut di kelengkang ia itu di antara dubur ke telur zakar.. Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Baca doa ini sebanyak 7 kali .

Ya Qadim 

Ya Daim

Ya Ahad

Ya Wahid

Ya Samad

Ya Allah – Ya Allah – Ya Allah

Ya Qahar – Ya Qahar – Ya Qahar

Lailaha il’aLlah hu Wahidul Qahar

Amalan ini amat berkesan dan kekadang dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan hebat sekitar 2 atau 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika dalam keadaan cuaca sejuk supaya ligament dan urat syaraf yang berada pada zakar dalam keadaan tahap kecergasan yang terbaik.

Sila Surf:  www.treat-cure.com,

Saat Jais - Pakar Urut

Jumpa lagi Insya-Allah…….

 

Bagaimana Menjana Wang Lebih Setiap Bulan!
Kerja Separoh Masa, Pendapatan Sepanjang Masa!
http://syair.cieaura.com

 

Comments
  1. Daddy Zuki says:

    Salam,

    Satu doa n petua yang hebat. Sudi kiranya abg saat letakkan link ke blog saya iaitu http://zukidin.blogspot.com. Blog abg ada saya senaraikan di blog sy.

    Thanks a lot.

  2. saatjais says:

    Salam.

    Terima kasih. Hanya berbagi Ilmu yang menafaat. Ia saya akan link ke blog anda. Insya-Allah

    Terima kasih.

  3. Alfajery says:

    Salam.
    Hantarkan petua ini kepada email sy.

  4. Saat Jais says:

    Salam – Alfajery

    Insya-Allah akan saya hantar Doa Penguat Zakar 3 ke email anda secepatnya. Semuga anda akan dapat menafaat dalam mengamalkannya. Doa ini boleh di bahagi kepada teman-teman yang memerlukannya.

    Terima kasih
    Saat Jais

  5. Nubuwuah says:

    salam

    terima kasih… izinkan saya mengamalkannya…

  6. mas says:

    terima kasih..insyallah..saya akan amalkan demi kebahagiaan rumahtangga saya…

  7. agusrustandi says:

    Mohon izin untuk mengamalkan doa .Terima kasih

  8. aslam says:

    Assalam,
    Tuan, izinkan saya mengamalkan doa ini. Tq

Leave a Reply

