Doa Penguat Zakar (2)

Posted: March 2, 2009 in Petua & Rawatan, Terapi Ilahia, Urut Bathin
Tags: , ,

Doa Penguat Zakar.

 

Faedah Doa Yang Di baca waktu lemah Zakar.

 

 Jika di rasai lemah zakar bagi jimak (bersetubuh),  bacalah doa ini 3 kali kepada zakarnya di waktu hendak jimak (bersetubuh) itu niscaya jadi kuat bersetubuh. Insya-Allah

 Inilah Doanya. 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

اَللَّهُمَّ اِنَّا نَعُوْذُبِكَ تَامَّهْ، وَالرُّوْحِ، وَالدَّمِ، وَلَحْمِ، وَسَحْمِ،وَالْحُرُوْبِ، وَالْجُلُوْبِ وَتَقْضِىْ،فَاِذَا قَضَيْتَ اَمْرًا فَاِنَّمَا يَقُوْلُ لَهُ كُنْ فَيَكُوْنُ.       

Bismillah hirohman Niroh him.

  

Allah huma innaa Na ngu zubika tam mah.  Warruhi, wad dami, walhmi, wasahmi, wal hurubi waljulubi watakzi. Faiza kozoita amron fain namaa yakulu lahu kun fayakun. ( 3 Kali)

 
 
 Saat Jais - Pakar Urut

Jumpa lagi Insya-Allah……

Comments
  1. Cikgu Zuki says:

    Salam Abg Saat,

    Terima kasih kerana melawat blog saya. Saya telah link blog abg kepada blog saya. Saya mohon agar abg berbuat demikian juga kpd blog sy untuk tujuan publisiti bersama.

    Terima kasih.

  2. saatjais says:

    Salam Cikgu Zuki,

    Terima kasih, saya pun sudah link blog cikgu kepada blog saya. Semuga sukses dalam publisiti ini

    Terima Kasih

Leave a Reply

